Vias, het Belgisch Instituut voor de Verkeersveiligheid, verlengt zijn samenwerking met 20Something. Het bureau mag ditmaal de BOB-eindejaarscampagne 2021 en de BOB-zomercampagne 2022 voor zijn rekening nemen, en dit in tandem met Spike.
Vias wil deze winter zoveel mogelijk mensen stimuleren om op zijn minst voor één keer BOB te zijn. Met de slogan “Deze keer ben ík BOB” laten 20Something en Spike zien dat we onder vrienden of collega’s om de beurt kunnen waken over de veiligheid van de groep.
De campagne wordt in het Nederlands gelanceerd door Metejoor en in het Frans door Maria Del Rio. Zij geven alvast het goede voorbeeld tijdens een avondje uit op restaurant. U bent daar graag bij? Waag dan uw kans via bob.be. De heen- en terugrit is uiteraard voor de rekening van deze twee luxe-BOB’s... De campagne wordt uitgerold via radio en de sociale media.
Credits
Client: Vias Institute
Agence: 20Something et Spike
Directeur stratégique: Benoît Vancauwenberghe
Directeur créatif: Didier Aerlebout
Copywriter: Quentin Watelet
Account: Kathy Rutten
Studio: Cindy Forthomme et Jennyvie Biyo
Réalisateur et producteur: Thierry Siebrand
Studio son: PAN
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]