20Something, het bureau gespecialiseerd in youth marketing, verlaat Serviceplan na twee jaar bij de Duitse groep en gaat zelfstandig verder ontwikkelen. Het bureau, dat 10 jaar geleden werd opgericht door Jérôme Jaumotte en Benoît Vancauwenberghe, maakt zich klaar voor een comeback aan de hand van een positionering die aangepast is aan de wereld van de jongeren van vandaag. Binnen Serviceplan wordt de functie van executive creative director, die door Benoît Vancauwenberghe werd ingevuld, overgenomen door Sophie De Plecker (o.a. ex-Isobar en Leo Burnett). Sophie De Plecker, die een background heeft in zowel creatieve als mediabureaus, neemt de verantwoordelijkheid om alle bureaus binnen de House of Communication een creatieve cultuur aan te leren. Plan.Net, het digitale bureau dat door Jérôme Jaumotte, werd beheerd, blijft in handen van de operationele teams. Met 'Pocket Rocket' heeft het bureau een nieuw aanbod dat lokale en internationale teams, consultants en digitale experts met elkaar verbindt. De twee bureaus blijven echter met elkaar verbonden en blijven beroep doen op elkaars specifieke vaardigheden, zo geven Serviceplan en 20Something nog mee.