Rijden zou aangenamer zijn moesten bestuurders even ontspannen achter het stuur zitten als op het strand. Om hoffelijk rijgedrag aan te moedigen, ontwikkelde 20Something in Wallonië een reclamecampagne voor het AWSR (Agence Wallonne pour la Sécurité Routière). Inspiratie haalde het reclamebureau in Hawai, want in de radiospots moedigen wegbestuurders elkaar aan om hoffelijker te zijn op de tonen van frisse ukulélémelodieën. Omdat de spots warm werden onthaald, werd van de liedjes een karaokéversie gemaakt voor Facebook. Met succes, want na amper één week werd de video al meer dan 3000 keer gedeeld. Waalse chauffeurs zitten voortaan dus een pak rustiger achter het stuur!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]