De Standaard Solidariteitsprijs is er ook dit jaar weer. De krant nodigt non-profitorganisaties en creatieve breinen uit om hun stopping power en scherpe copy op de lezers los te laten. Oorlog, klimaatverandering, inflatie… de wereld verandert snel en diepgaand. Er zijn geen zekerheden meer. Zou het? Is er niet die blijvende bereidheid van mensen om elkaar te steunen? Wie een advertentie indient voor maandag 3 juli maakt kans om op gratis advertentieruimte op de achterzijde van de krant, na de voorpagina de prominentste plaats. Begin september kiest een vakjury uit de 20 geselecteerde advertenties een winnaar, die krijgt gratis twee paginagrote advertenties in De Standaard.

Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]