33ste Epica Book rolt van de band
De Londense uitgeverij Bloomsbury pakt uit met de nieuwste editie van het Epica Book. Het boek van de internationale wedstrijd voor creatieve communicatie Epica heeft 400 pagina’s creatieve inspiratie te bieden. Het stelt alle winnaars én de best geklasseerde kandidaten voor, maar brengt ook exclusieve interviews met de winnaars van de Grand Prix.
Epica werd opgericht in 1987. Het is de enige reclamewedstrijd ter wereld waar journalisten gespecialiseerd in reclame, reclame en marketing de prijzen toekennen. De journalisten komen uit de hele wereld. Epica schakelt zo een onafhankelijke jury in. Voor ons land is PUB de enige partner.
Veel leesplezier!
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]