Dimitri De Lauw herontdekt These Days

Dimitri De Lauw is terug op vertrouwde grond: sinds 11 april is hij strategy director van These Days. In het team van Toon Diependaele, chief strategic officer, zal hij het departement strategische communicatieplanning, merkpositionering en Brand Asset Valuator-consult aansturen.
Dimitri De Lauw was voordien brand and communications consultant bij TNS Dimarso, waar hij merken adviseerde op basis van marktstudies. Eerder was hij aan de slag als strateeg bij Antenno, These Days en BBDO.
Toon Diependaele: “We versterken ons strategisch team met iemand die de connectie tussen consument, merk en business nauwer kan aanhalen. Met de komst van Dimitri investeren we meer dan ooit in duurzame oplossingen voor de uitdagingen van onze klanten. In wisselwerking met onze expertcentra - Data driven Performance, Conversation & Content, Digital Transformation en UX & Service design - leggen we zo de basis voor impactvolle campagnes en digitale platformen.”
Dimitri De Lauw: “These Days is een sterk bureau. Hun diepgewortelde integratie tussen merk-, creatief en datadenken heeft me overtuigd om opnieuw een strategische rol op te nemen. Merken moeten het ideale evenwicht vinden tussen aandacht geven en aandacht vragen. Ik voel me daarbij een bruggenbouwer: ideeën uit verschillende hoeken samenbrengen om betekenisvolle projecten te realiseren.”
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]