Mortierbrigade zoekt de langste minuut voor Brussel Mobiliteit
4schools / Crea / News
Mortierbrigade heeft een campagne voor Brussel Mobiliteit gecreëerd die alle weggebruikers en voetgangers […]
Campari en FamousGrey lanceren Bitter Talks
4schools / Crea / News
FamousGrey en Campari lanceren "Bitter Talks", een kortfilm waarin cocktailglazen de hoofdrollen spelen. Met […]
Verkiezingen 2024: politici en politieke partijen op "X"
4schools / Media / News / Research
Het onafhankelijke adviesbureau Whyte Corporate Affairs en onderzoeksbureau Saper Vedere hebben hun expertise […]
MNM, Thuis en VRT MAX lanceren lofi-stream voor blokkende studenten
4schools / Media / News
De examenperiode is weer aangebroken en dat betekent vooral: veel zenuwen! MNM, Thuis […]
AB InBev en KU Leuven verlengen postgraduaat mouten en brouwen
4schools
Studenten kunnen ook de komende vijf jaar het postgraduaat in mouten en brouwen […]
Mooimakers en Valorlub winnen tweede editie Sounds of Change
4schools / Awards / News
Sounds of Change, de nieuwe prijs voor audioreclame van Var, RMB, Bubka en PUB met focus op duurzaamheid […]
Fast Forward Events en Luckytree organiseren festival Asfalt
4schools / Communication / News
Fast Forward Events en Luckytree Creative Event Agency bundelen hun krachten om een street sports & […]
Mediabureau ZIGT gaat lesgeven bij Thomas More
4schools / Communication / News
Vanaf het komende academiejaar gaat de bacheloropleiding International Communication and Media van de […]
Quick Quiz #2 - Ben jij een social media expert?
4schools
Awards, reclame en sociale netwerken staan centraal in deze nieuwe Quick Quiz! En... […]