Sarah Jessica Parker en Mahmood vragen zich af wat ze vandaag aandoen

Fashionplatform Zalando lanceert in heel Europa zijn lente-/zomercampagne voor 2025. De gezichten van de nieuwe campagne zijn de viervoudige Golden Globe Award-winnares Sarah Jessica Parker en Mahmood, een gevierde Italiaanse singer-songwriter en stijlicoon die de hitlijsten aanvoerde en multi-platina behaalde. De campagne onderzoekt op een speelse manier de dagelijkse vraag 'Wat doe ik aan?' - een vraag die door mensen overal meerdere keren per dag op de meest uiteenlopende manieren wordt beantwoord. De lente-/zomercollectie van 2025 benadrukt het plezier van individuele outfits en laat zien dat mode niet alleen over trends gaat, maar over zelfvertrouwen op elk moment van de dag.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]