Volg je held niet met geld: Hurae en Febelfin lanceren campagne met Jonatan Medart

4schools / Crea / News
Febelfin en Hurae slaan de handen ineen om jongeren te waarschuwen voor de […]
Air & Payconiq by Bancontact, da's cool

4schools / Crea / News
Air presenteert z'n allereerste campagne voor de 100% Belgische mobiele betaal-app Payconiq by […]
Publicis Groupe België en LePub bundelen krachten voor de laatste druppel Heinz ketchup

4schools / Crea / News
The Last Drop is de nieuwste campagne van Heinz die bedacht werd door […]
Arteveldehogeschool, Claire en Love Tomorrow dringen samen CO2-uitstoot terug

4schools / News / Sustainability
Arteveldehogeschool, Claire en Love Tomorrow, de duurzaamheidspoot van Tomorrowland, hebben de handen in […]
Hogeschool Odisee ondertekent Gender and Sexuality Alliance

4schools
De directie en de algemene studentenraad van hogeschool Odisee hebben gezamenlijk besloten om […]
Met NMBS naar Ostend Beach Festival

4schools
De NMBS heeft in samenwerking met Ostend Beach Festival een speciaal nachttreinaanbod gecreëerd. […]
ASTRO PUB: Appstrology 2024, your Digital Destiny!

4schools / Communication / News
Astro PUB is back in town! Vergeet saaie horoscopen en ontdek welke AI-app […]
College of Art&Design creëert twee nieuwe opleidingen

4schools / Communication / News
CAD, het College of Art&Design, behoeft geen introductie. De drie opleidingen: Interieurarchitectuur & […]
Ogilvy Social.Lab en Milka LEO bezorgen studenten een easy break tijdens de blok

4schools / Crea / News
Milka LEO en Ogilvy Social.Lab hebben samen de nieuwe TikTok-campagne "Break the Silence" gelanceerd, […]
