Reclamefilms: tien trends die 2025 bepalen

4schools / Communication / News / Sub
De verwachtingen rond commerciële cinema stijgen in 2025. Kijkers nemen geen genoegen meer […]
Jong creatief talent aan zet: EACA en 5Rights strijden voor online bescherming van kinderen

4schools / Awards / Crea / News
De European Association of Communications Agencies (EACA) lanceert, in samenwerking met de internationale […]
De Warmste Week en Mutant onthullen nieuw vlammetje

4schools / Crea / News / Sub
De Warmste Week zet dit jaar de spotlight op onzichtbare ziektes. Denk maar […]
Student of jonge creatief? De Young Ones Student Awards zijn geopend!

4schools / Awards / Crea / News
Het aftellen is begonnen! Ben jij student in creatie, design, reclame, communicatie of […]
{interview} Mosaert, het creatieve Brusselse laboratorium achter Stromae, herdefinieert de Belgitude

4schools / Communication / News / Sub
Mosaert, het creatieve huis van Luc Van Haver en Coralie Barbier, samen met […]
Tijdens Halloween waait er een nieuwe golf van terreur door Ibilaw

4schools / Marketing / News / Sub
Van11 oktober tot 2 november 2025 heropent Walibi Belgium de poorten van Ibilaw. Na het […]
ChatGPT lanceert eerste grote bioscoopstijl-reclamecampagne

4schools / Crea / News / Sub
OpenAI heeft zijn eerste grote merkcampagne voor ChatGPT gelanceerd en kiest daarbij voor […]
Creatief Rodolphe Barth toont zijn guts bij GUT Amsterdam

4schools / Crea / News / People
In september 2025 trok creatief Rodolphe Barth op bijzondere wijze de aandacht van […]
VRM tikt content creators Stien Edlund, Shauni Van Impe en Nathalie Van Hauwe op de vingers

4schools / Media / News / Sub
De Vlaamse Regulator voor de Media (VRM) heeft content creators Stien Edlund, Shauni […]
