Te weinig media-aandacht voor de Belgische atletiek?
4schools / Communication / News / Sub
Sportdisciplines als voetbal en wielrennen zijn in België zeer populair en komen dan […]
HOGENT op innovatiepad
4schools / Innovation / Media / News
Wie wil nu geen grip krijgen op de veranderingen en innovaties in zijn […]
Hogeschool PXL en eventplanner.be trainen eventprofessionals van morgen
4schools / Communication / News / Sub
Hogeschool PXL en eventplanner.be slaan de handen in elkaar om toekomstige eventorganisatoren op […]
{PODCAST} Er beweegt wat bij Team Talk Radio en Kris Lenaers (June20)
4schools / Media / News / Podcast
Bij June20 kijken ze naar een merk als een systeem. En een systeem heeft altijd […]
Bonka Circus en UGent passen credo aan: ‘Durf Denken’ wordt ‘Denk Durven’
4schools / Crea / News
De UGent pakt opnieuw uit met een gedurfde imagocampagne. Samen met het Leuvense […]
{Interview} Average Rob aan adverteerders: "Geef content creators meer vrijheid"
4schools / News
Rob Van Impe, ook bekend als ‘Average Rob’, zou weleens de bezieler kunnen […]
Duomedia: een PR-bureau op Europese schaal
4schools / Communication / News / Sub
[Een artikel door Kachachi Hiba en Dupont Valentine, studenten ECS] Twee studenten van […]
Op het werk, op school en in de auto: CIM Audio Time 2023 toont hoe en waar we van audio houden
4schools / CIM / Media / News / Research / Sub
Exact 295 minuten. Dat is de gemiddelde tijd die Belgen dagelijks besteden aan […]
StuMPA 2023: maak kennis met de genomineerden
4schools / News
De genomineerden voor de StuMPA 2023 (Student Magazine Print Awards) zijn bekend. Uit […]