BETC Paris en CANAL+ hebben samen “Versailles for Kids” ontworpen, een exclusieve speelgoedcollectie bedoeld om kinderen gedurende 52 minuten af te leiden, zolang als een aflevering van de serie Versailles duurt dus.
In 2015 lanceerde CANAL+ de (Engelstalige) serie Versailles, die handelt over het bewind van de “wellustige en onvoorspelbare” Lodewijk XIV. De serie kende een immens succes, en toch… Veel critici kloegen over de seksscènes die in de serie aan bod kwamen. “Ongeschikt voor kinderen tijdens het primetime uur van de uitzending”, klonk het.
Voor de lancering van het tweede seizoen (op 21 maart) - dat even “heet” belooft te worden - moest CANAL+ dus op zoek naar een oplossing voor de kids. En vandaar: “Versailles for Kids”. Elke week, en dus ook elke aflevering, kunnen ouders voor hun kinderen een nieuw speeltje winnen, waaronder een bordspel en zelfs een applicatie voor iOs en Android.
Tot nu toe bereikte de campagne al zo’n 9 miljoen mensen in Frankijk en werden er al meer dan 4000 speeltjes gewonnen. Dankzij Versailles for Kids kan Lodewijk XIV zich dus nog even laten gaan…
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]