#therentree2016... tweet na tweet

Een geslaagde rentree voor #therentree2016. Dit event, gezamenlijk georganiseerd door IAB, STIMA en BDMA, mocht rekenen op veel interesse en dat was geen toeval, met 27 knappe sprekers. Ook op Twitter lieten mensen van zich horen. TheRentree2016 vond op donderdagnamiddag 15 september vlot een weg naar de lijst van topvermeldingen in België!
Als mediapartner heeft PUB ( @pubnl & @pubfr ) zelf 14 tweets verstuurd, goed voor meer dan 7.000 impressions ! Als u een overzicht wil van het Twitter-bereik van een event, kunt u overigens een kijkje nemen op tweetchup.com. Daar ziet u ook dat onze Twitter-account bij de vaak geretweete accounts hoort...

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


