Dit jaar zal de Belgian Communication Summit van C² (op 26 november 2019 in het KBC-auditorium in Brussel) volledig in het teken staan van de toekomst van het medialandschap in België. Hoe krijgen de traditionele gedrukte media de beste kansen om hun plaats op de markt te consolideren of te verbeteren? Hoe zit het met de concurrentie van ‘Big Tech’-spelers met hun sociale mediakanalen? En verandert het statuut van journalisten en redacties drastisch ? Hoe zit het met bloggers en beïnvloeders? Zullen zij een belangrijkere rol gaan spelen?
Er zijn toespraken van Peter Vandermeersch en Jean-Paul Philippot. Nadien zal er een interactieve paneldiscussie plaatsvinden waarbij de key note speakers worden vergezeld door Paul Daenen, Isabel Albers en prof. Olivier Standaert. Inschrijven kan via de website van C².
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]