Air bedenkt kinderslot voor VOO

Om DataBoost te promoten, een nieuw, supervoordelig aanbod (8 GB voor € 8) waar VOO mee komt aanzetten om de Voomobile-tarieven met meer data te boosten, heeft Air een opvallende print-, tv- en internetcampagne ontwikkeld, zoals eerder aangekondigd op pub.be.
Terwijl de affiches eerder focussen op de essentie, d.w.z. het aanbod zelf, zijn de televisiespotjes voorzien van een vleugje vlijmscherpe humor. In de hoofdrol zien we een Waalse familie waarvan de ouders er alles aan doen om het datagebruik van hun tienerzoon, die volledig verslaafd is aan 4G, zoveel mogelijk te beperken. De gebruikelijke huisstijl van het merk is in deze scripts in geen mijlen te bespeuren, en ook de toch wel eigenzinnige regie door Lionel Goldstein draagt hiertoe bij. Het resultaat: verschillende tv-spotjes van 45”, en een aantal online spotjes van 1 minuut. Op social media zijn er eveneens kortere versies te zien, waar er telkens weer een andere interventie van de ouders in de kijker wordt gezet.
Credits
Agence: AIR.
Client: VOO
ECD : Eric Hollander
CD’s: Dieter De Ridder & Joeri Van Den Broeck.
Création: Ramin Afshar, Jean-Marc Wachsmann, Benoît Hilson
Tv Producer : Tuyen Pham
Contacts: Erica Vanini, Justine Deridder
Account: Caroline Charles, Sandra Goffin
Film Production: Czar
Sound: Bleu Nuit.
Director: Lionel Goldstein
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]