Air bedenkt kinderslot voor VOO

Crea / News

film-VOO-still2Om DataBoost te promoten, een nieuw, supervoordelig aanbod (8 GB voor € 8) waar VOO mee komt aanzetten om de Voomobile-tarieven met meer data te boosten, heeft Air een opvallende print-, tv- en internetcampagne ontwikkeld, zoals eerder aangekondigd op pub.be.Montage-VOO

Terwijl de affiches eerder focussen op de essentie, d.w.z. het aanbod zelf, zijn de televisiespotjes voorzien van een vleugje vlijmscherpe humor. In de hoofdrol zien we een Waalse familie waarvan de ouders er alles aan doen om het datagebruik van hun tienerzoon, die volledig verslaafd is aan 4G, zoveel mogelijk te beperken. De gebruikelijke huisstijl van het merk is in deze scripts in geen mijlen te bespeuren, en ook de toch wel eigenzinnige regie door Lionel Goldstein draagt hiertoe bij. Het resultaat: verschillende tv-spotjes van 45”, en een aantal online spotjes van 1 minuut. Op social media zijn er eveneens kortere versies te zien, waar er telkens weer een andere interventie van de ouders in de kijker wordt gezet.

Credits

Agence: AIR.

Client: VOO

ECD : Eric Hollander

CD’s: Dieter De Ridder & Joeri Van Den Broeck.

Création: Ramin Afshar,  Jean-Marc Wachsmann, Benoît Hilson

Tv Producer : Tuyen Pham

Contacts: Erica Vanini, Justine Deridder

Account: Caroline Charles, Sandra Goffin

Film Production: Czar

Sound: Bleu Nuit.

Director: Lionel Goldstein