Air bedenkt kinderslot voor VOO

Om DataBoost te promoten, een nieuw, supervoordelig aanbod (8 GB voor € 8) waar VOO mee komt aanzetten om de Voomobile-tarieven met meer data te boosten, heeft Air een opvallende print-, tv- en internetcampagne ontwikkeld, zoals eerder aangekondigd op pub.be.
Terwijl de affiches eerder focussen op de essentie, d.w.z. het aanbod zelf, zijn de televisiespotjes voorzien van een vleugje vlijmscherpe humor. In de hoofdrol zien we een Waalse familie waarvan de ouders er alles aan doen om het datagebruik van hun tienerzoon, die volledig verslaafd is aan 4G, zoveel mogelijk te beperken. De gebruikelijke huisstijl van het merk is in deze scripts in geen mijlen te bespeuren, en ook de toch wel eigenzinnige regie door Lionel Goldstein draagt hiertoe bij. Het resultaat: verschillende tv-spotjes van 45”, en een aantal online spotjes van 1 minuut. Op social media zijn er eveneens kortere versies te zien, waar er telkens weer een andere interventie van de ouders in de kijker wordt gezet.
Credits
Agence: AIR.
Client: VOO
ECD : Eric Hollander
CD’s: Dieter De Ridder & Joeri Van Den Broeck.
Création: Ramin Afshar, Jean-Marc Wachsmann, Benoît Hilson
Tv Producer : Tuyen Pham
Contacts: Erica Vanini, Justine Deridder
Account: Caroline Charles, Sandra Goffin
Film Production: Czar
Sound: Bleu Nuit.
Director: Lionel Goldstein
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]