Een multimobiele leaseformule is niet alleen goed voor het milieu, maar ook voor de werknemers. Zij kunnen hun eigen mobiliteitspakket samenstellen en zo de meest stressvrije manier van vervoer kiezen op basis van een toegekend budget. Dit laat ze toe om bijvoorbeeld de maandag met de auto naar het werk te gaan en de dinsdag de trein te nemen en files te vermijden. De juiste vervoersmix houdt werknemers tevreden, gezond en dus productief. KBC Autolease is een van de grootste spelers op de autoleasemarkt in België en de ambitie is om dat ook te worden op vlak van multimobiliteit. Met deze allround mobiliteitsoplossing willen ze hun klanten volledig ontzorgen. Om bedrijfsleiders, HR-managers en fleetmanagers kennis te laten maken met dit innoverende concept, ontwikkelde D’M&S een corporate beeld dat een doorsnede laat zien van verschillende vervoersmiddelen. De communicatie-experts stelden voor om dit concept te gebruiken als basis voor een 24 pagina’s tellende brochure, die het concept multimobiliteit op een heldere manier uitlegt. Daarnaast realiseerde men een publi-reportage voor het tijdschrift HR Square en een aantal afgeleide advertenties. Door het multimobiliteit-concept op een duidelijke manier te communiceren via een mix aan offline kanalen, bereikt en activeert KBC Autolease de doelgroep optimaal.


Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]