Vincent Janssen en Stijn Hens lanceren MAKEOUT

Communication / News / People

makeout-teamOmkapseld door de structuur van SUPERMACHINE &KOO ziet een nieuw Branding Agency het licht: MAKEOUT is het geesteskind (en het love child) van Vincent Janssen en Stijn Hens.

Vincent Janssen vrijde bij Duval Branding en SUPERMACHINE eerder al met merken als Coca Cola en Exact Software. Stijn Hens deed z’n ding bij SUPERMACHINE en in het &KOO-netwerk voor klanten als Universiteit Hasselt en Eastpak.

Samen hebben ze een soft spot voor merken met échte persoonlijkheid. “We helpen onze klanten om harten te veroveren en langetermijnrelaties aan te gaan met hun publiek,” zegt Vincent Janssen. “En we streven ook zelf naar duurzame en tegelijkertijd passionele relaties met ònze klanten. Wij geloven dat elk merk - op nationaal en internationaal niveau - interessant kan én moet zijn voor haar doelgroep, ongeacht de sector waarin het merk zich bevindt.”

MAKEOUT zal zich concentreren op corporate branding, product- en hospitality branding en zal daarbij, waar nodig, het volledige traject op zich nemen, tot en met packaging design. Het nog prille portfolio van MAKEOUT omvat nu al klanten als Sanoma, Cronos, de Persgroep en fashion label Six Edges.

Dat MAKEOUT de vinger aan de pols houdt, bewezen ze net nog met een eigen rebranding van het merk EU. Een “brand-in-distress", zoals Stijn Hens de Europese Unie noemt. En dus schoot MAKEOUT galant te hulp en reikte de belaagde dame spontaan de hand. In de vorm van een nieuwe naam, een nieuw logo en een nieuwe merkpersoonlijkheid. Hun visie op het merk EU bekijk je op de website van Weekend Knack.