"Hoe kunnen we onze klanten nog beter informeren en ondersteunen in hun dagelijkse activiteiten?" Met die vraag stapte maalderij Dossche Mills op . Als oplossing riep het bureau het online bakkersplatform ‘My Dossche Mills’ in het leven.
Dit platform informeert bakkers over de producten en diensten van Dossche Mills. D’M&S stond niet alleen in voor de ontwikkeling van het platform, maar ook voor het produceren van de video. Met deze tools, een beursstand en een poster, maakte men het online platform bekend bij het bakkerspubliek.
https://player.vimeo.com/video/208278466?autoplay=1&byline=0&portrait=0&color=cccccc
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]