bpost bank en Publifer versterken uw kapitaal

Om de boodschap ‘Ritmo Invest: Versterk uw kapitaal’ te verspreiden, heeft bpost bank samen met DDB Brussel een 360° campagne gecreëerd met daarin print, televisie, digital en outdoor. Voor die outdoorcampagne heeft bpost bank in samenwerking met Publifer de More O’Ferrall-borden letterlijk gedynamiseerd. De regie heeft de More O’Ferrall met een hefboommechanisme uitgerust om een halter bestaande uit euromunten op en neer te laten gaan. Dit event vond plaats van 31 juli t.e.m. 13 augustus 2017 op een van de toplocaties van onze hoofdstad: de Generaal Jacqueslaan. Met meer dan 65.000 voorbijgangers per dag is dit een van de belangrijkste verkeerswegen in Brussel.
Met de lancering van Ritmo Invest, biedt bpost bank aan haar klanten een maandelijks beleggingsplan dat het mogelijk maakt om automatisch een bedrag te beleggen vanaf 20 EUR per maand. Vanzelfsprekend is dit in lijn met het standpunt van de bank – Zoveel is duidelijk – dat als doel heeft het financieel beheer van haar klanten zo duidelijk en eenvoudig mogelijk te maken.
Credits
Adverteerder: bpost bank – Thierry Ballas
Creatief bureau : DDB Brussel
OOH specialist: Outsight – Nicolas de Lophem
Mediabureau: Space – Wendy Van Dyck
Regie: Publifer
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]