bpost bank en Publifer versterken uw kapitaal

Crea / News

Publifer bpost bankOm de boodschap ‘Ritmo Invest: Versterk uw kapitaal’ te verspreiden, heeft bpost bank samen met DDB Brussel een 360° campagne gecreëerd met daarin print, televisie, digital en outdoor. Voor die outdoorcampagne heeft bpost bank in samenwerking met Publifer de More O’Ferrall-borden letterlijk gedynamiseerd. De regie heeft de More O’Ferrall met een hefboommechanisme uitgerust om een halter bestaande uit euromunten op en neer te laten gaan. Dit event vond plaats van 31 juli t.e.m. 13 augustus 2017 op een van de toplocaties van onze hoofdstad: de Generaal Jacqueslaan. Met meer dan 65.000 voorbijgangers per dag is dit een van de belangrijkste verkeerswegen in Brussel.

Met de lancering van Ritmo Invest, biedt bpost bank aan haar klanten een maandelijks beleggingsplan dat het mogelijk maakt om automatisch een bedrag te beleggen vanaf 20 EUR per maand. Vanzelfsprekend is dit in lijn met het standpunt van de bank – Zoveel is duidelijk – dat als doel heeft het financieel beheer van haar klanten zo duidelijk en eenvoudig mogelijk te maken.

Credits

Adverteerder: bpost bank – Thierry Ballas

Creatief bureau : DDB Brussel
OOH specialist: Outsight – Nicolas de Lophem

Mediabureau: Space – Wendy Van Dyck

Regie: Publifer