Om de boodschap ‘Ritmo Invest: Versterk uw kapitaal’ te verspreiden, heeft bpost bank samen met DDB Brussel een 360° campagne gecreëerd met daarin print, televisie, digital en outdoor. Voor die outdoorcampagne heeft bpost bank in samenwerking met Publifer de More O’Ferrall-borden letterlijk gedynamiseerd. De regie heeft de More O’Ferrall met een hefboommechanisme uitgerust om een halter bestaande uit euromunten op en neer te laten gaan. Dit event vond plaats van 31 juli t.e.m. 13 augustus 2017 op een van de toplocaties van onze hoofdstad: de Generaal Jacqueslaan. Met meer dan 65.000 voorbijgangers per dag is dit een van de belangrijkste verkeerswegen in Brussel.
Met de lancering van Ritmo Invest, biedt bpost bank aan haar klanten een maandelijks beleggingsplan dat het mogelijk maakt om automatisch een bedrag te beleggen vanaf 20 EUR per maand. Vanzelfsprekend is dit in lijn met het standpunt van de bank – Zoveel is duidelijk – dat als doel heeft het financieel beheer van haar klanten zo duidelijk en eenvoudig mogelijk te maken.
Credits
Adverteerder: bpost bank – Thierry Ballas
Creatief bureau : DDB Brussel
OOH specialist: Outsight – Nicolas de Lophem
Mediabureau: Space – Wendy Van Dyck
Regie: Publifer
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]