New Balls Please laat Opel Insignia schitteren

Crea / News

 

2017-04-19-Opel-0001Tijdens twee opeenvolgende maanden werkten Opel Belgium en evenementenbureau New Balls Please nauw samen om de New Opel Insignia op een discrete, maar tegelijk uiterst exclusieve en stijlvolle manier te onthullen aan een select publiek van klanten, fleet managers, dealers en pers.2017-04-19-Opel-0179

Pop Media leverde met het pand in Zaventem de perfecte locatie aan. De vroegere stek van televisiezenders VIER en VIJF werd gerestyled tot het Opel Insignia Center, dat met zijn indrukwekkende industriële structuur en heldere lichtinval diende als dé plek bij uitstek om de ‘New Opel Insignia’ in al zijn aspecten te belichten. Het Opel Insignia Center werd uitgebouwd met een terugblik op enkele iconische Opel-modellen, een auditorium, een ‘black box car display’, meeting rooms, een terras en een ‘high-class hospitality’ verdieping.2017-04-19-Opel-0085

2017-04-19-Opel-0040De gasten konden in het Opel Insignia Center kennis maken met het design en de nieuwste technieken van de New Opel Insignia. Alles samen werden meer dan 50 evenementen georganiseerd, goed voor 60 eventdagen en 1900 bezoekers. Om de auto werkelijk te kunnen beleven, was er (uiteraard) ook de mogelijkheid tot een testrit in de omgeving van het Opel Insignia Center. 2017-04-19-Opel-0155New Balls Please stond in voor design, styling, decoratie, meubilair, signalisatie, personeel en catering, met de hulp van Pop Media.