Tijdens twee opeenvolgende maanden werkten Opel Belgium en evenementenbureau New Balls Please nauw samen om de New Opel Insignia op een discrete, maar tegelijk uiterst exclusieve en stijlvolle manier te onthullen aan een select publiek van klanten, fleet managers, dealers en pers.
Pop Media leverde met het pand in Zaventem de perfecte locatie aan. De vroegere stek van televisiezenders VIER en VIJF werd gerestyled tot het Opel Insignia Center, dat met zijn indrukwekkende industriële structuur en heldere lichtinval diende als dé plek bij uitstek om de ‘New Opel Insignia’ in al zijn aspecten te belichten. Het Opel Insignia Center werd uitgebouwd met een terugblik op enkele iconische Opel-modellen, een auditorium, een ‘black box car display’, meeting rooms, een terras en een ‘high-class hospitality’ verdieping.
De gasten konden in het Opel Insignia Center kennis maken met het design en de nieuwste technieken van de New Opel Insignia. Alles samen werden meer dan 50 evenementen georganiseerd, goed voor 60 eventdagen en 1900 bezoekers. Om de auto werkelijk te kunnen beleven, was er (uiteraard) ook de mogelijkheid tot een testrit in de omgeving van het Opel Insignia Center. New Balls Please stond in voor design, styling, decoratie, meubilair, signalisatie, personeel en catering, met de hulp van Pop Media.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]