Na zes jaar Kwanko was Marion Min aan een nieuw ding toe. En dat werd Leadist, een bureau dat gaat voor 100% digitale performance. Maron Min studeerde aan de IESEG school of Management en zette ook al de voorbije jaren de performance van online campagnes van klanten voorop. Ze begeleidde daarbij onder meer Cofidis, Carrefour, Weight watchers, Hello Bank en VW.
Leadist werd opgericht in samenwerking met partners Thomas Nadaud en Eric Joiris. Op die manier start het nieuwe bureau met een ervaring van 35 jaar in online marketing. Werkterreinen van Leadist worden search, social media, affiliate marketing, influencer marketing en mobile marketing.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]