Marion Min gaat voor 100% performance
Na zes jaar Kwanko was Marion Min aan een nieuw ding toe. En dat werd Leadist, een bureau dat gaat voor 100% digitale performance. Maron Min studeerde aan de IESEG school of Management en zette ook al de voorbije jaren de performance van online campagnes van klanten voorop. Ze begeleidde daarbij onder meer Cofidis, Carrefour, Weight watchers, Hello Bank en VW.
Leadist werd opgericht in samenwerking met partners Thomas Nadaud en Eric Joiris. Op die manier start het nieuwe bureau met een ervaring van 35 jaar in online marketing. Werkterreinen van Leadist worden search, social media, affiliate marketing, influencer marketing en mobile marketing.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]