
Ook partner Philip Swinnen benadrukt dat “als je digital content zoals social media editorials wilt aanleveren, je voldoende creatievelingen in huis moet hebben om concepten in grote volumes te kunnen creëren. Vooral merken en FMCG-klanten hebben geregeld nood aan sexy visuele formaten zoals ‘snackable content."

Sarah Sonigo
Op een overtuigende koerswijziging was het wachten tot begin dit jaar, met de aanwerving van twee 'superstar content strategists', Sarah Sonigo en Bart Dhooge.

Bart Dhooge
Bovendien staan ook de nieuwe in-house film directors sinds kort het team bij voor de ambitieuzere film-concepten. Aangezien ook de buitenlandse vestigingen Amsterdam, Parijs, Lyon, Genève en Madrid volop timmeren aan het ‘concept first’ principe blijven ook daar de nodige aanwervingen van creatieve talenten niet uit.

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]