87seconds versterkt contentteam


Ook partner Philip Swinnen benadrukt dat “als je digital content zoals social media editorials wilt aanleveren, je voldoende creatievelingen in huis moet hebben om concepten in grote volumes te kunnen creëren. Vooral merken en FMCG-klanten hebben geregeld nood aan sexy visuele formaten zoals ‘snackable content."

Sarah Sonigo
Op een overtuigende koerswijziging was het wachten tot begin dit jaar, met de aanwerving van twee 'superstar content strategists', Sarah Sonigo en Bart Dhooge.

Bart Dhooge
Bovendien staan ook de nieuwe in-house film directors sinds kort het team bij voor de ambitieuzere film-concepten. Aangezien ook de buitenlandse vestigingen Amsterdam, Parijs, Lyon, Genève en Madrid volop timmeren aan het ‘concept first’ principe blijven ook daar de nodige aanwervingen van creatieve talenten niet uit.

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]