Bold & pepper trekt rijlaarzen aan

Media / News

visual_monchevalnet_300dpiBold & pepper lanceert een online community voor Franstalige paardenliefhebbers van over de hele wereld: www.moncheval.net. “Met www.moncheval.net willen we iedereen die zot is van paarden de kans bieden om zijn of haar verhalen online te delen met gelijkgestemden," vertelt Pascal Mageren, editorial project manager bij Bold & pepper.

Het platform moncheval.net is bedoeld om paardenliefhebbers bij elkaar te brengen in een ongedwongen kader. Op het sociale netwerk kunnen ze foto’s, ervaringen en tips uitwisselen en mensen met dezelfde interesse leren kennen. Moncheval.net is het resultaat van maanden werk en vult volgens Bold & pepper een leemte op binnen de paardencommunity. De doelgroep? Alle paardenfans die Frans spreken, waar ze ook wonen. “Met de ontwikkeling van het nieuwe platform breiden we onze expertise rond community management verder uit. Met moncheval.net hebben we grootse plannen: we willen het platform continu verder verrijken door bijvoorbeeld steeds nieuwe functies online te zetten. De eerste tests bij gebruikers met verschillende gebruikersprofielen zijn alvast bemoedigend," aldus nog steeds Pascal Mageren.

Registreren op www.moncheval.net is gratis. Bedrijven die actief zijn in de paardenwereld kunnen, eveneens gratis, een account aanmaken om zichtbaarheid op het platform te krijgen. Moncheval.net is een initiatief van Bold & pepper (dat ook Léquimag uitgeeft, hét paardentijdschrift van Franstalig België), in samenwerking met Heymans & Vanhove. De reclameregie is in handen van Trevi plus.