PUB - People unified around brands

  • EPICA AWARDS 2025

    Awards / Crea / News / Sub

    No access if you’re not press: Havas Paris campagne zet Epica Awards-persjury in de kijker

    Als je geen journalist bent, word je niet uitgenodigd voor de persjury van […]

    READ MORE
  • Communication / News

    33 to Follow: een ode aan jong mediatalent

    Met 33 to Follow lanceert CommPass, in samenwerking met alle professionele partners – […]

    READ MORE
  • Communication / News / Gesponsorde inhoud

    Gekozen Merk van het Jaar, of wanneer de stem van de consumenten merken erkent en waardeert

    {PARTNER CONTENT} In een context van groeiend wantrouwen biedt het logo “Gekozen Merk […]

    READ MORE

NEW KIDS IN TOWN

  • New kids in town

    New Kid in Town: Samia Aousti

    “Ooit al afgevraagd wie er achter al die reclameblokken op tv zit? Well, […]

    READ MORE
  • New kids in town

    New Kid in Town: Cato Beljaars

    “Mijn naam is Cato en sinds mei werk ik als digital creative bij […]

    READ MORE
  • New kids in town

    New Kid in Town: Marie Vrancken

    “Ik ben van nature heel nieuwsgierig. ‘Waarom’ was mijn favoriete woord als kind. […]

    READ MORE
  • New kids in town / News / People

    Efluenz verwelkomt Nisrine Ihadten als account manager

    Het influencer marketingbureau Efluenz blijft groeien en verwelkomt Nisrine Ihadten in het team […]

    READ MORE
  • New kids in town

    New Kid in Town: Stien Vermeiren

    "What if, je een job krijgt aangeboden in Amerika, en dan toch in […]

    READ MORE

PUBNEWS