PUB - People unified around brands
Awards / Crea / News / Sub
No access if you’re not press: Havas Paris campagne zet Epica Awards-persjury in de kijker
Als je geen journalist bent, word je niet uitgenodigd voor de persjury van […]
READ MORECommunication / News
33 to Follow: een ode aan jong mediatalent
Met 33 to Follow lanceert CommPass, in samenwerking met alle professionele partners – […]
READ MORECommunication / News / Gesponsorde inhoud
Gekozen Merk van het Jaar, of wanneer de stem van de consumenten merken erkent en waardeert
{PARTNER CONTENT} In een context van groeiend wantrouwen biedt het logo “Gekozen Merk […]
READ MORE
Hey! & Ogilvy Social.Lab focussen op échte connectie met ‘Hey! Get On Board’
Crea / News / Sub
In een feed die vaak overspoeld wordt door slecht nieuws, stapt hey! naar […]
MediaSpecs News wordt The Media Leader
Media / News / Sub
MediaSpecs News krijgt een nieuwe naam en een nieuwe visuele identiteit en wordt […]
VRM beboet Kanaal Z en Ring TV, andere klacht ongegrond verklaard
Media / News / Sub
De Vlaamse Regulator voor de Media (VRM) heeft boetes opgelegd aan Kanaal Z […]
Lacoste transformeert iconische krokodil in GOAT voor Novak Djokovic met BETC
Marketing / News / Sub
Ter gelegenheid van de US Open hebben Lacoste en het bureau BETC de […]
Marktrock 2025: 45.000 bezoekers, 9 merken en partnershipstrategie die rendeerde
Marketing / News / Sub
Afgelopen weekend blies Marktrock nieuw leven in het Leuvense stadscentrum. Het festival trok […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
NEW KIDS IN TOWN
New kids in town
New Kid in Town: Samia Aousti
“Ooit al afgevraagd wie er achter al die reclameblokken op tv zit? Well, […]
READ MORENew kids in town
New Kid in Town: Cato Beljaars
“Mijn naam is Cato en sinds mei werk ik als digital creative bij […]
READ MORENew kids in town
New Kid in Town: Marie Vrancken
“Ik ben van nature heel nieuwsgierig. ‘Waarom’ was mijn favoriete woord als kind. […]
READ MORENew kids in town / News / People
Efluenz verwelkomt Nisrine Ihadten als account manager
Het influencer marketingbureau Efluenz blijft groeien en verwelkomt Nisrine Ihadten in het team […]
READ MORENew kids in town
New Kid in Town: Stien Vermeiren
"What if, je een job krijgt aangeboden in Amerika, en dan toch in […]
READ MORE
Met de zomer start een nieuw begin
Als het om reclame gaat, houden sommige adverteerders het midden tussen waarheid, fantasie […]
“Elk evenement is een ramp – maar dat is net waarom we ze zo goed moeten organiseren”
door Tom Bellens crisiscommunicatie-expert, preventieadviseur en CEO MediaMixer “Het duurt één seconde om […]
Waarop wacht de reclame om de demografische shift te volgen?
Het wordt hoogtijd dat de reclamesector bewust wordt van de nieuwe demografische realiteit […]
Media Relations: met nadruk op relations
Sommige woordvoerders lijken bang te zijn voor journalisten. Ze verkiezen hun vraag te […]
Over reclamemakers, dieven en kakkerlakken.
Wist je dat wij het enige beroep zijn waarvoor mensen betalen om het […]
They fooled us (ze hebben ons bij ons pietje gehad)
Digitale disruptors als Amazon, Uber, Bol, Vinted, Airbnb, Zalando en vele andere hebben […]