Op 4 juli werd het startschot van een online toeristische campagne voor VisitAalst. Een campagne waarin je de verschillende aspecten van de stad ontdekt, maar waar je bovenal volledig bij wegdroomt. Een dromerig universum, volledig op maat bedacht door Heren Loebas. “Aalst is een verborgen parel die nog door veel mensen moet ontdekt worden. De stad wordt door velen vooral gezien als industriestad en wordt vaak enkel maar gelinkt aan carnaval, terwijl er nog zoveel meer te beleven valt”, aldus Peter Van de Sijpe, art director. “Aalst is niet alleen gekend om het carnaval, maar ook voor haar creativiteit, satire, lef en vakmanschap. De campagne wordt dan ook op verschillende manieren doorspekt met deze eigenschappen en we spelen ze ten volle uit. Dit zorgt ervoor dat we net dat stapje verder kunnen gaan, omdat het volledig past bij het DNA van de stad.”
In de reeks van drie video’s neemt men de kijker mee naar de droomwereld die Aalst in je wakker maakt. Een droomwereld die het beste in je naar boven haalt, afgewerkt met randje typisch Aalsters vakmanschap en een tikkeltje humor. De video’s zullen de komende maanden vooral verspreid worden via sociale media kanalen, Youtube, VTM Go en HLN.
Credits
Client: VisitAalst en dienst economie van Stad Aalst
Agency: Heren Loebas
Creative Director: Stijn D’Hondt
Art director: Peter Van de Sijpe
Video: Kartouch
Creative director: Jordy Weyers
Managing director: Sil Schoofs
Head of production: Rani Farkas
Camera: Bert Degraeve
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]