Geheel in lijn met de tijd en de ‘business of experience’ groeit Kunstmaan I Accenture Interactive. Snel. Om zijn team van experts in design, strategie, creatie, ontwikkeling, agency services en client account leadership te versterken, heeft het Leuvense bureau een eigen rekruteringscampagne ontworpen die de talenten van zijn veelzijdige medewerkers in de kijker zet. Elke advertentie is een speelse parodie op iconische platenhoezen, opnieuw vormgegeven als campagnebeeld dat de creatieve ‘rock-n-roll’ vibe van Kunstmaan I Accenture Interactive’s interne cultuur uitstraalt. De heruitgevonden platenhoezen, waaronder The Beatles’ Abbey Road en David Bowie’s Aladdin Sane, Lana Del Rey’s Born To Die, en Oscar & The Wolf’s Infinity, zijn te zien op social media.
Elke advertentie leest als een open uitnodiging aan andere creatieve ‘kunstenaars’ om zich aan te sluiten bij een groeiende familie die bestaat uit andere recent aangeworven talenten zoals Yann Balbaert (digital marketing transformation lead), Valérie Demeure (account director), Jonas Moors (head of client services), Dominique Poncin (communication strategist), Thomas Waegemans (business & service designer) en Laura Bortels (service designer).
De advertenties worden gekoppeld aan vier video’s die de vier pijlers van expertise belichten die samen effectieve menselijke merkervaringen tot leven brengen: de pijler Design onder leiding van Lansen Walraet staat voor mensgerichte business, cultuur en product & service design. De pijler Build onder leiding van Michaël Verbinnen behandelt front-end en back-end ontwikkeling voorplatforms en e-commerce. Tenslotte zijn er de pijlers Communicate en Run onder leiding van Valerie Vleminckx die digitale marketing transformatie en creatieve diensten aanbieden. Elke video is zo ontworpen dat deze de specifieke vibe van elke pijler oproept, zoals een KISS twist in een zoektocht naar de rocksterren van vandaag in technologie, of een knipoog naar een buigende Madonna op jacht naar grensverleggende Service Designers.
“Bono zei ooit dat muziek de wereld kan veranderen omdat het de mensen kan veranderen. In veel opzichten gaat het bij ons ook over het veranderen van de wereld als we bedrijven helpen om geweldige ervaringen te creëren die ertoe doen voor mensen,” zegt Gert Pauwels, managing director van Kunstmaan I Accenture Interactive. “Daarom zien wij onszelf als Experience-artiesten. Deze campagne is opgedragen aan al onze creatieve mensen, nu en in de toekomst, om samen te jammen, diversiteit te vieren en te omarmen, een cultuur van inclusie te bevorderen en samen te werken om de status quo uit te dagen via alles wat we doen.”
Wie de vacatures wil bekijken, kan naar de vacaturepagina van Kunstmaan I Accenture Interactive gaan of spontaan solliciteren via e-mail op hello@kunstmaan.be.
https://www.youtube.com/watch?v=nUW94xc2rz8&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?v=45Kf0ZT1ga8
https://www.youtube.com/watch?v=XlIQZ6pbTT8
https://www.youtube.com/watch?v=CepAsm-GatM
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]