Glibbi is de nieuwe kids hype die België verovert: een magisch kleurpoeder dat elk bad verandert in een funbad. De ultieme kinderpret dus voor kinderen tussen 3 en 9. Hoe je dat nu precies in de markt zet? Volgens reclamebureau AB, dat het concept bedacht, alleszins niet door het in de strot te duwen van kooplustige mama’s. Wel door een subtiele content aanpak: een geslaagde samenwerking met relevante en geloofwaardige influencers, de 3 mama-bloggers van MwordMag, aangevuld met Griet Vanhees en Erika Van Thielen. Zij bleken de ideale ambassadrices om mama’s te overtuigen dat Glibbi milieuvriendelijk, dermatologisch getest, veilig en makkelijk in gebruik is. De influencer-mama’s maakten elk een filmpje starring hun eigen kleine schattebouten, ze schreven een blogpost en koppelden er een fotowedstrijd aan. Met resultaat, want de reacties waren alom enthousiast en goed voor een totale reach van 314.100 met 2.235 interacties.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]