AB in bad met Glibbi

Glibbi is de nieuwe kids hype die België verovert: een magisch kleurpoeder dat elk bad verandert in een funbad. De ultieme kinderpret dus voor kinderen tussen 3 en 9. Hoe je dat nu precies in de markt zet? Volgens reclamebureau AB, dat het concept bedacht, alleszins niet door het in de strot te duwen van kooplustige mama’s. Wel door een subtiele content aanpak: een geslaagde samenwerking met relevante en geloofwaardige influencers, de 3 mama-bloggers van MwordMag, aangevuld met Griet Vanhees en Erika Van Thielen. Zij bleken de ideale ambassadrices om mama’s te overtuigen dat Glibbi milieuvriendelijk, dermatologisch getest, veilig en makkelijk in gebruik is. De influencer-mama’s maakten elk een filmpje starring hun eigen kleine schattebouten, ze schreven een blogpost en koppelden er een fotowedstrijd aan. Met resultaat, want de reacties waren alom enthousiast en goed voor een totale reach van 314.100 met 2.235 interacties.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]