Reclamebureau AB uit Waregem won recent de YouTube Ads Leaderboard, de maandelijkse ranking van YouTube die toont welke advertenties het meest bekeken worden, met haar online video’s voor klant Recytyre. Maar liefst 28% van de kijkers keek de reclame effectief uit, terwijl dit bij het overgrote deel van de YouTube commercials tussen de 10 en de 20% ligt. In totaal was de campagne goed voor zo’n 294.000 views (met een campagnetotaal van 738.000 views) en 22.000 earned views. De totale mediakost van de grappige peutervideo’s bedroeg bovendien amper €12.000, wat volstond om beter te doen dan een wereldspeler als Samsung, die tevreden moest zijn met een derde plaats.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]