Alle remmen los tijdens carnaval, dat nemen sommige feestvierders iets te letterlijk. Want vaak betekent carnaval ook een grote berg afval. Afvalintercommunale Limburg.net, strategisch bureau Connect en communicatiebureau Absoluut konden dat zwerfvuil niet langer onder ogen zien en componeerden met De Curverkes het onvervalste carnavalslied ‘Ruim op met carnaval!’.
‘Ruim op met carnaval, ruim op met carnaval!’ Wie de nieuwe carnavalskraker van De Curverkes beluistert, zit minstens een week met het deuntje in z’n hoofd. En da’s maar goed ook, want het lied moet alle Limburgers overtuigen om carnaval dit jaar proper en duurzaam te vieren. Daarnaast ontwierpen de diverse partners een brochure vol propere feesttips voor alle carnavalsverenigingen en scholen. Doel van de hele campagne: met z’n allen meewerken aan ‘de Schoonste Stoet’. Zo blijft carnaval een feest voor iedereen.
‘Ruim op met carnaval!’ is te horen op alle lokale radiostations.Meer info over de campagne: limburg.net/duurzaamcarnaval.
https://www.youtube.com/watch?v=aABmiwK0mdY
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]