Absoluut, Connect en Limburg.net stappen mee in Schoonste Stoet

Alle remmen los tijdens carnaval, dat nemen sommige feestvierders iets te letterlijk. Want vaak betekent carnaval ook een grote berg afval. Afvalintercommunale Limburg.net, strategisch bureau Connect en communicatiebureau Absoluut konden dat zwerfvuil niet langer onder ogen zien en componeerden met De Curverkes het onvervalste carnavalslied ‘Ruim op met carnaval!’.
‘Ruim op met carnaval, ruim op met carnaval!’ Wie de nieuwe carnavalskraker van De Curverkes beluistert, zit minstens een week met het deuntje in z’n hoofd. En da’s maar goed ook, want het lied moet alle Limburgers overtuigen om carnaval dit jaar proper en duurzaam te vieren. Daarnaast ontwierpen de diverse partners een brochure vol propere feesttips voor alle carnavalsverenigingen en scholen. Doel van de hele campagne: met z’n allen meewerken aan ‘de Schoonste Stoet’. Zo blijft carnaval een feest voor iedereen.
‘Ruim op met carnaval!’ is te horen op alle lokale radiostations.Meer info over de campagne: limburg.net/duurzaamcarnaval.
https://www.youtube.com/watch?v=aABmiwK0mdY
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]