Alle remmen los tijdens carnaval, dat nemen sommige feestvierders iets te letterlijk. Want vaak betekent carnaval ook een grote berg afval. Afvalintercommunale Limburg.net, strategisch bureau Connect en communicatiebureau Absoluut konden dat zwerfvuil niet langer onder ogen zien en componeerden met De Curverkes het onvervalste carnavalslied ‘Ruim op met carnaval!’.
‘Ruim op met carnaval, ruim op met carnaval!’ Wie de nieuwe carnavalskraker van De Curverkes beluistert, zit minstens een week met het deuntje in z’n hoofd. En da’s maar goed ook, want het lied moet alle Limburgers overtuigen om carnaval dit jaar proper en duurzaam te vieren. Daarnaast ontwierpen de diverse partners een brochure vol propere feesttips voor alle carnavalsverenigingen en scholen. Doel van de hele campagne: met z’n allen meewerken aan ‘de Schoonste Stoet’. Zo blijft carnaval een feest voor iedereen.
‘Ruim op met carnaval!’ is te horen op alle lokale radiostations.Meer info over de campagne: limburg.net/duurzaamcarnaval.
https://www.youtube.com/watch?v=aABmiwK0mdY
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]