Absoluut en 11.11.11 leggen standbeelden het zwijgen op

Standbeelden, je vindt ze overal in ons land. Maar meer dan 350 standbeelden in 80 gemeenten werden gekneveld. De vrijwilligers van 11.11.11 snoerden hen letterlijk de mond in samenwerking met het Leuvense communicatiebureau Absoluut, met daarbij als boodschap: “Geef onze changemakers een stem”. De actie staat volledig in het teken van de najaarscampagne rond changemakers.
Waarom men voor standbeelden koos? Omdat je een standbeeld niet zomaar krijgt. Je moet iets betekend hebben. Iédereen moet je kennen. Een luxe die veel changemakers wereldwijd niet hebben. Zij worden de mond gesnoerd. Soms met geweld. En toch blijven ze vechten voor een duurzame toekomst. Maar op een standbeeld kunnen zij niet rekenen.
De actie was de hele tijd te volgen op de Facebook- en Instagrampagina van 11.11.11. Een bijhorende radiospot wordt uitgezonden op Radio 2 en Studio Brussel. Het campagnelied van de najaarscampagne werd verzorgd door Tourist LeMC. Voor de videoclip trok hij samen met 11.11.11 naar Congo, waar hij zelf enkele changemakers ontmoette.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]