Sinds 22 april en tot 5 juni bruist het tijdens de Biermaand in Vlaams-Brabant van de bieractiviteiten. Op de affiche: biermenu’s, bierarrangementen, brouwerijbezoeken, bierfietsroutes en keuze uit 473 (!) bieren om van te proeven. Getest en goedgekeurd door West-Vlaming en bierfan-in-hart-en-nieren Rik Verheye.
Concept, creatie en communicatie rond de Vlaams-Brabantse biermaand liggen in handen van communicatiebureau Absoluut. De biercampagne bestaat o.a. uit festivalaffiches (ongetwijfeld gespot in de stations), online banners en een nieuwsbrief. Kers op de taart – of in dit geval schuimkraag op het bier – zijn vijf korte filmpjes met acteur en levensgenieter Rik Verheye in de hoofdrol.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]