Wachtwoorden zijn al lang niet meer de veiligste manier om je accounts te beveiligen. Hoog tijd voor vernieuwing dus! Daarom lanceert het Centrum voor Cybersecurity België (CCB) samen met de Cyber Security Coalition voor de zesde keer een sensibiliseringscampagne rond cyberveiligheid. Thema dit jaar is ‘tweestapsverificatie’: een sterke en handige manier om je online accounts dubbel te beveiligen. Wachtwoorden? Die zijn niet meer van deze tijd!
Het out-of-the-box concept met ridders en kastelen komt helemaal tot z’n recht in een ludieke tv-spot met Ben Segers en Tijs Vanneste. En ondertussen hoor je deze moderne ridders ook op je radio. Zulu zorgde voor een ondersteunende campagnewebsite en een straffe social campagne. Gedurende de hele maand oktober vliegen de praktische tips en tricks je om de oren. En dat allemaal in de vier landstalen. Zeg niet dat we je niet gewaarschuwd hebben!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]