Zorgen in de zorg- en welzijnssector. Want daar komen ze geen tien, maar honderden handen te kort. Communicatiebureau Absoluut geeft de sector een duwtje in de rug met ‘Ik ga ervoor’, een rekruteringscampagne die jongeren en alle geïnteresseerden via inleefmomenten laat kennismaken met een zorgjob.
Eerste campagnefeit waren de filmpjes waarin zorgpersoneel getuigt over de attenties en de waardering die ze dagelijks van zorgvragers krijgen. Doel: nieuwsgierige kijkers overtuigen om die dankbaarheid zelf te beleven tijdens een inleefmoment in een zorg- of welzijnsinstelling. De filmpjes zijn te zien op Facebook, Instagram en Youtube.
Stap twee was een radiopartnership. Net als vorig jaar stuurde Absoluut jongerenzender MNM op kamp. Samen met Chiro Zilverberg ‘kampeerde’ MNM in Dominiek Savio in Hooglede, een instelling waar mensen met een beperking de beste zorgen krijgen. Op zondag zond MNM Weekend live uit vanop het domein en maandagochtend maakte de Grote Peter Van de Veire Ochtendshow iedereen wakker vanuit Hooglede.
Concept en creatie: team Absoluut
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]