
Samen met strategische partner Connect maakte Absoluut een opvallend en gloednieuw magazine, dat ze afgelopen week voor het eerst bezorgden in elke Limburgse en Diestse brievenbus. Wat zit er in de zak van Chokri? Hoe kan je levens redden met je taxussnoeisel? Waarom is Limburg.net een sterke pleiter voor statiegeld op blikjes? En hoe kan je je koelkastinhoud langer bewaren? Top off the bill: ze stuurden zelfs Koen Buyse van Zornik een ochtend mee op pad met de afvalophalers en lieten hem ervaren wat het is om elke ochtend tonnen te tillen.
Bij het Schoonste Magazine, hoort ook de ‘Schoonste site’. Via links en QR-codes kan elke lezer méér kijken, zien en weten op de aanvullende website. Het videoverslag van Koen Buyses ochtend als afvalophaler bijvoorbeeld. De handleiding om te sparen voor ‘afvalkippen’. De animatiefilm over het nieuwste innovatief project dat Limburg.net op dit moment uittest in Lommel - Optimo. En nog veel meer.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]