Absoluut houdt het proper

Ze houden het graag proper bij Absoluut. En zeker voor hun klant Limburg.net. Als afvalintercommunale in alle Limburgse gemeenten en Diest is het namelijk hun taak om het afval op te halen, maar zeker ook om mensen aan te moedigen om minder afval te produceren. Alle Limburgers en Diestenaars dus goed op de hoogte houden van hun werking, en hen vooral veel tips geven over hoe ze zélf kunnen bijdragen aan een kleinere afvalberg, da’s één van de belangrijkste missies van Limburg.net.Samen met strategische partner Connect maakte Absoluut een opvallend en gloednieuw magazine, dat ze afgelopen week voor het eerst bezorgden in elke Limburgse en Diestse brievenbus. Wat zit er in de zak van Chokri? Hoe kan je levens redden met je taxussnoeisel? Waarom is Limburg.net een sterke pleiter voor statiegeld op blikjes? En hoe kan je je koelkastinhoud langer bewaren? Top off the bill: ze stuurden zelfs Koen Buyse van Zornik een ochtend mee op pad met de afvalophalers en lieten hem ervaren wat het is om elke ochtend tonnen te tillen.
Bij het Schoonste Magazine, hoort ook de ‘Schoonste site’. Via links en QR-codes kan elke lezer méér kijken, zien en weten op de aanvullende website. Het videoverslag van Koen Buyses ochtend als afvalophaler bijvoorbeeld. De handleiding om te sparen voor ‘afvalkippen’. De animatiefilm over het nieuwste innovatief project dat Limburg.net op dit moment uittest in Lommel - Optimo. En nog veel meer.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


