Drie nieuwe personages in het volgende hoofdstuk van het Absoluut-verhaal: een handletterkunstenares, een Quentin Tarantino-fan en een ex-stagiair. Ex-leerkracht Nederlands Joyce Gerits deed een vrijwillige stage als copywriter bij Onoff Agency in Hasselt en haalt voortaan de strategische kastanjes voor Absoluut uit het vuur.
Expert in print, typografie, brandings, fotografie, video én 3D-design Giliam Schroyen – met één l – doet zijn ding als grafisch ontwerper.
Tom Uytterhoeven tot slot deed al ervaring op in programmatic buying & search bij FairEtail en treedt bij Absoluut-burau Zulu aan als digital content & campaign manager/rechterhand van Adriaan De Raymaeker.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]