We zijn niet netjes aan de glasbol: we gooien ons glas weg, maar laten kartonnen dozen en plastic zakken achter. En nog veel meer andere troep: oude matrassen, elektroapparaten die het niet meer doen of je kan het zo gek niet bedenken. De omgeving rond de glasbollen verandert beetje bij beetje in een crime scene, meteen de insteek van de nieuwe campagne van Limburg.net.
Communicatiebureau Absoluut lanceert een brede mediacampagne met als paradepaardje een mysterieus misdaadfilmpje, te bewonderen in de Limburgse cinema’s en op social media. Het campagnebeeld verschijnt op de achterkant van bussen en in Het Belang van Limburg en De Zondag. Geen Limburger ontsnapt eraan. En maar goed ook want sluikstorten is een misdaad waarop boetes tot 2.000 euro staan.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]