Marilyn Monroe, Audrey Hepburn, Marlon Brando, Elizabeth Taylor. Stuk voor stuk filmsterren die al eens een glas dronken. Of twee. Champagne, whisky, wijn of bier, dat speelde geen rol. Zolang het maar booze was. Je ontdekt er alles over in de nieuwe tentoonstelling van het Hasseltse Jenevermuseum. Communicatiebureau Absoluut pikte een graantje mee en ontwierp het geestrijke campagnebeeld.
‘Booze in Hollywood’, zo heet de nieuwe foto-expo van het Jenevermuseum. De Antwerpse verhalenzoekster Birgit Krols verzamelde voor haar boek The Art of Drinking verschillende iconische foto’s uit de ‘Golden Age’ van Hollywood, van ’27 tot ’67. Op de foto’s zijn internationale celebrity’s te zien, telkens met een glas alcohol in de hand.
Communicatiebureau Absoluut laat de tentoonstelling en de campagne errond in een echte film- en Hollywoodsfeer baden. Het Leuvense bureau zorgde voor het campagnebeeld, advertenties, panelen op de invalswegen, folders, uitnodigingen en banners én een uniek partnership met De Morgen. Het campagnebeeld verschijnt in Selectief, het culturele magazine van De Morgen. Abonnees vinden vanaf 23 september een duoticket voor het Jenevermuseum bij hun favoriete krant. En het beste moet nog komen: ze maken ook kans op een exclusief Boozepakket met een overnachting in Holiday Inn in Hasselt, gratis toegangstickets voor de foto-expo inclusief gratis borrel en een heerlijke ‘Booze in Hollywood’-hap of cocktail in één van de acht deelnemende horecazaken. Santé!
Credits
Concept en creatie: team Absoluut
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]