“Is dit in Vlaanderen?” Voor idyllische wijngaarden, adembenemende panorama’s of verrassende wandelroutes hoef je echt niet ver te gaan. Daarom slaan Logeren in Vlaanderen Vakantieland en Absoluut de handen in elkaar. Want reizen in eigen land, dat is de kortste weg naar verwondering.
Aan een reisje in eigen land zijn tal van voordelen verbonden. Je hoeft niet ver te rijden of in te checken. Bijgevolg blijft je ecologische voetafdruk klein. Je ontdekt streekproducten, culinaire hoogstandjes, verrassende musea, uitdagende fiets- en wandelroutes en ga zo maar door. Ook voor de lokale economie is binnenlands toerisme een meerwaarde. Troeven zat.
Voor unieke plekjes hoef je dus echt niet naar het buitenland te gaan. De unieke wijngaarden in Wezemaal of die van Montepulciano? Het mysterieuze Loch Ness of de mijnkrater in Wijtschate? Of we nog in Vlaanderen zijn? Zeker, maar daar lijkt het soms niet op. En dat speelde Absoluut volledig uit in de campagnebeelden.
Op social media werden de campagnebeelden per provincie ingezet als advertentie, al dan niet vergezeld van de oproep om jouw mooiste plekje te delen met #vlaanderenvakantieland. De advertenties linken telkens door naar een artikel boordevol extra informatie over de verrassende bestemmingen in eigen land. Tot slot zijn de beelden ook terug te vinden op bussen die vanaf vandaag Vlaanderen doorkruisen. Allen daarheen, of wacht, we zijn er al.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]