“Is dit in Vlaanderen?” Voor idyllische wijngaarden, adembenemende panorama’s of verrassende wandelroutes hoef je echt niet ver te gaan. Daarom slaan Logeren in Vlaanderen Vakantieland en Absoluut de handen in elkaar. Want reizen in eigen land, dat is de kortste weg naar verwondering.
Aan een reisje in eigen land zijn tal van voordelen verbonden. Je hoeft niet ver te rijden of in te checken. Bijgevolg blijft je ecologische voetafdruk klein. Je ontdekt streekproducten, culinaire hoogstandjes, verrassende musea, uitdagende fiets- en wandelroutes en ga zo maar door. Ook voor de lokale economie is binnenlands toerisme een meerwaarde. Troeven zat.
Voor unieke plekjes hoef je dus echt niet naar het buitenland te gaan. De unieke wijngaarden in Wezemaal of die van Montepulciano? Het mysterieuze Loch Ness of de mijnkrater in Wijtschate? Of we nog in Vlaanderen zijn? Zeker, maar daar lijkt het soms niet op. En dat speelde Absoluut volledig uit in de campagnebeelden.
Op social media werden de campagnebeelden per provincie ingezet als advertentie, al dan niet vergezeld van de oproep om jouw mooiste plekje te delen met #vlaanderenvakantieland. De advertenties linken telkens door naar een artikel boordevol extra informatie over de verrassende bestemmingen in eigen land. Tot slot zijn de beelden ook terug te vinden op bussen die vanaf vandaag Vlaanderen doorkruisen. Allen daarheen, of wacht, we zijn er al.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]