Acar’Up, de winnaar van de vorige editie (2016) van FACTV wil in 2017 internationaal gaan. Ter herinnering: Acar’Up kon genieten van een televisiecampagne gecreëeerd door Nextage, geproduceerd door Sixtine en uitgezonden op RTL-TVI in oktober vorig jaar. « De feedback was zeer positief, zowel van de apothekers als van de consumenten. Toch is het nog wat te vroeg om de precieze impact op de omzet te meten, want de verkoopcijfers zijn nog niet bekend », legt Jean-Marc Segati uit, General Managar bij Nextage. Mike Van Ganse, ceo van Acar’Up, verfijnt de commerciële strategie alvast zodat het merk sterkere groei kan bereiken en kan uitbreiden naar het buitenland. « We zijn bezig met een groot marktonderzoek in verschillende landen om onze strategie te optimaliseren, » vertrouwt hij toe aan PUB.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]