
Acar’Up, de winnaar van de vorige editie (2016) van FACTV wil in 2017 internationaal gaan. Ter herinnering: Acar’Up kon genieten van een televisiecampagne gecreëeerd door Nextage, geproduceerd door Sixtine en uitgezonden op RTL-TVI in oktober vorig jaar. « De feedback was zeer positief, zowel van de apothekers als van de consumenten. Toch is het nog wat te vroeg om de precieze impact op de omzet te meten, want de verkoopcijfers zijn nog niet bekend », legt Jean-Marc Segati uit, General Managar bij Nextage. Mike Van Ganse, ceo van Acar’Up, verfijnt de commerciële strategie alvast zodat het merk sterkere groei kan bereiken en kan uitbreiden naar het buitenland. « We zijn bezig met een groot marktonderzoek in verschillende landen om onze strategie te optimaliseren, » vertrouwt hij toe aan PUB.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




