Op 8 juni organiseert ACC Belgium een workshop over « Wellbeing & Human-friendly Business » met John Grant, mede-oprichter van creatief bureau St Luke’s (UK) en auteur van “The Brand Innovation Manifesto”, over een andere, betere manier van werken.
In zijn laatste boek “Better”, gaat Grant op zoek naar hoe een ‘betere’ werkomgeving leidt naar betere resultaten. Natuurlijke architectuur en processen waar de mens centraal staat, flexibel werken, mindfulness,… een ethos dat van de werkplaats doorsijpelt in strategie, producten, en ‘purpose’ van bedrijven als Unilever.
Grant zal inzichten, provocatieve en fascinerende feiten aankaarten. De deelnemers kunnen hun opinies en ervaringen delen. Inspiratie, of op z’n minst stof tot nadenken, voor agentschappen en adverteerders.
Met deze workshop mikt ACC op (senior) management, strategen, creatieven en account directors.
Praktisch:
Datum: 8 juni 2017, 10u-13u
Locatie: ACC Belgium, Sint-Huibrechtsstraat 17, 1150 Brussel
Prijs: 195€ (leden); 295€ (niet-leden)
Inschrijving: TheBrainery/Better
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]