Op 8 juni organiseert ACC Belgium een workshop over « Wellbeing & Human-friendly Business » met John Grant, mede-oprichter van creatief bureau St Luke’s (UK) en auteur van “The Brand Innovation Manifesto”, over een andere, betere manier van werken.
In zijn laatste boek “Better”, gaat Grant op zoek naar hoe een ‘betere’ werkomgeving leidt naar betere resultaten. Natuurlijke architectuur en processen waar de mens centraal staat, flexibel werken, mindfulness,… een ethos dat van de werkplaats doorsijpelt in strategie, producten, en ‘purpose’ van bedrijven als Unilever.
Grant zal inzichten, provocatieve en fascinerende feiten aankaarten. De deelnemers kunnen hun opinies en ervaringen delen. Inspiratie, of op z’n minst stof tot nadenken, voor agentschappen en adverteerders.
Met deze workshop mikt ACC op (senior) management, strategen, creatieven en account directors.
Praktisch:
Datum: 8 juni 2017, 10u-13u
Locatie: ACC Belgium, Sint-Huibrechtsstraat 17, 1150 Brussel
Prijs: 195€ (leden); 295€ (niet-leden)
Inschrijving: TheBrainery/Better
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]