Op 8 juni organiseert ACC Belgium een workshop over « Wellbeing & Human-friendly Business » met John Grant, mede-oprichter van creatief bureau St Luke’s (UK) en auteur van “The Brand Innovation Manifesto”, over een andere, betere manier van werken.
In zijn laatste boek “Better”, gaat Grant op zoek naar hoe een ‘betere’ werkomgeving leidt naar betere resultaten. Natuurlijke architectuur en processen waar de mens centraal staat, flexibel werken, mindfulness,… een ethos dat van de werkplaats doorsijpelt in strategie, producten, en ‘purpose’ van bedrijven als Unilever.
Grant zal inzichten, provocatieve en fascinerende feiten aankaarten. De deelnemers kunnen hun opinies en ervaringen delen. Inspiratie, of op z’n minst stof tot nadenken, voor agentschappen en adverteerders.
Met deze workshop mikt ACC op (senior) management, strategen, creatieven en account directors.
Praktisch:
Datum: 8 juni 2017, 10u-13u
Locatie: ACC Belgium, Sint-Huibrechtsstraat 17, 1150 Brussel
Prijs: 195€ (leden); 295€ (niet-leden)
Inschrijving: TheBrainery/Better
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]