
Elke sessie vindt plaats in een ander bureau en start om 7 uur 's avonds, onder het motto The 7 arms of strategy.
Het voorlopige programma:
- "How to have a strategic idea" by Tom Theys & Vicki Holgate
- "How to write a case and putting the strategic insight on paper" byBirgit Heymans
- "From strategic planning to channel planning" by Yves Van Landeghem
- "Why working with creatives isn’t working" by Vincent D'Halluin
- "How to get the best out of workshops" by John Griffith & Dominique Poncin
- "Let research help you instead of block you" by Dimitri De Lauw
- Judging teamwork presentations
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]