acc geeft BOA Awards blingbling-makeover

Op 9 mei 2019 reikt de acc opnieuw de Best Of Activation Awards uit: een initiatief dat uitgaat van het Expert Center Brand Activation. De BOA’s zijn een goede graadmeter voor de CCB- en Cannes Festivals. Gezien de winnende BOA-cases zich kunnen inschrijven voor de prestigieuze IMC Awards, die door de EACA worden georganiseerd, heeft de acc zijn categorien hierop afgestemd. De nieuwe categorien zijn ‘Experiential Engagement and Events’, ‘Direct / 1:1 marketing’ en ‘Shopper Marketing’. En aan het beeld te zien wordt dit een blingblingeditie!
Meer informatie over de categorien kan je terugvinden in de BOA Entry kit. Vanaf vandaag tot en met 1 maart 2019 kan je je beste activatie-cases indienen, en voor laattijdige beslissers is er nog een kans om in te schrijven tot 12 maart op www.bestofactivation.be
Ondertussen heeft Nele Baeyens (Brand & Communication Manager Medialaan) de fakkel doorgegeven aan Bart Swings (Luminus EDF) als voorzitter van de adverteerdersjury en hij wordt bijgestaan door een team van 15 gedreven en enthousiaste marketeers. Dieter De Ridder (Executive Creative Director DDB) zal opnieuw de creatieve jury leiden. Ook hij wordt bijgestaan door 15 gelijkgestemde creatieven. En ook nog dit: de Best of Activation Awards Ceremony verhuist dit jaar naar Area 42 in Schaarbeek.
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]