ACC zet volop in op Brainery Sessions

Agenda / Communication / News

  • Du 12/11/2020 13:00
    au 26/11/2020 14:00
  • Online!

“Het is niet omdat we niet langer de deur uit mogen, dat we elkaar niet mogen inspireren!” Na een geslaagde reeks van online Partner Sessions in de zomer pakt ACC nu uit met een eerste reeks van Brainery Sessions, genaamd naar het ACC opleidings-platform ‘The Brainery’.

De opzet van de Brainery Sessions is eenvoudig: een podium geven aan interessante sprekers, die bereid zijn hun ervaringen en knowhow met hun vakgenoten te delen via gratis, maar onbetaalbare online sessies, elke donderdag tussen 13u en 14u.

In de eerste reeks Brainery Sessions geeft ACC het woord aan: Tom Van den Bergh van RCA, die tekst en uitleg geeft bij zijn nieuw boek Beyond Brands; aan Sofie Verstreken en Franky Willekens van BBDO, die aantonen hoe je performance & data strategie naar straffe merkstrategie vertaalt; Pieter Vereertbrugghen van Cypres en voorzitter van Custo legt uit hoe je als reclame-of full servicebureau een goed werkende content-strategie uittekent; Rob Van Alphen (School of Disruption) toont aan hoe je van TikTok een sterke marketingtool kan maken en Dennis Claus (ex R/GA en sinds kort bij Supermachine) onthult het potentieel van Communities.

Het volledige programma is beschikbaar op de website van ACC.