Re=Bel van Belfius krijgt een facelift, met een nieuw logo en een nieuwe campagne. Het beleggingsplatform in de app van Belfius gaat verder op de ingeslagen weg, namelijk beleggen in wat voor jou belangrijk is. Steeds vanuit de love van Belfius voor zijn klanten, biedt het platform beleggingen aan in de mobiliteit van de toekomst, duurzame energie, gezondheid, artificiële intelligentie,... thema’s die velen nauw aan het hart liggen.
Het logo werd geredesigned en de campagne uitgewerkt door Accenture Song en kreeg een vernieuwde frisse look. Het krachtige nummer “You’ve Got the Love” van de groep Florence and the Machine benadrukt deze liefde en brengt dynamiek en nog meer betekenis aan de campagne.
De campagne wijst erop dat beleggen verder kan gaan dan het kiezen van aandelen of fondsen of een return. Het kan ook een bewuste keuze zijn om mee te investeren in bedrijven of sectoren waar je met je eigen overtuiging achter kan staan.
“Wie wil beleggen in regenbogen, kan dat met Re=Bel, want daar kan je zelf kiezen om te beleggen in bedrijven die diversiteit en inclusiviteit ernstig nemen. Met Re=Bel kies je zelf waar je je geld voor wil inzetten, welke bestemming het krijgt. We versterken onze inzet om klanten in staat te stellen te investeren in wat belangrijk is voor hen en voor de toekomst,” vertelt Laurie Lacourt, creatief directeur bij Accenture Song.
De campagne zal te zien zijn op billboards (traditioneel en evenementen) en op grootformaat dekzeilen en ecologische muurschilderingen in Brussel en Antwerpen. Ze wordt ook digitaal uitgerold met video, een groot banneringnetwerk en op sociale media.
Credits:
Agency: Accenture Song
Brand: Belfius
Client: Julie Uytterhaegen, An Van den Cruyce
Creative direction Paul Wauters, Laurie Lacourt
Creation: Ramin Afshar, Danny Vissers
Client services Director: Valérie Demeure
Account team: Louise Steelandt, Virginie Hayet
Strategie: Christ’l De Jonghe, Rik Wierinckx
(Motion) Design & DTP: Steve Krol, Dries Oostens, Seppe Smet, Sven Verfaille
Film Production company: This is Crush
Producers: Amélie Vancampen, Camille Cieters
Photographer: Merlin Meuris
Sound production company: Het Geluidshuis
Production & casting: Laure Budts, Christel Gysemberg
Original Song: You’ve got the love – Florence & The Machine
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]