Accountmanagers tussen realiteit en freewheelers


Isabel Broes
De accountmanager. Vaak in het oog van de storm. Maar wat doet zo'n accountmanager eigenlijk? In het nieuwste nummer van PUB Magazine stelden we de vraag gewoon aan Isabel Broes (TBWA), Dimitri Mundorff (LDV United) en Isabel Peeters (BBDO). Hun antwoord is even verhelderend als genuanceerd. Zo zegt Isabel Broes: “De accountmanager moet het evenwicht vinden tussen de belangen van de klant en de creatieve krachten in het bureau. Creatieve geesten willen freewheelen en laten hun ideeën graag door de kamer stuiteren, de accountmanager moet het hoofd koel houden en structuur brengen. Zonder de creativiteit aan banden te leggen, want dat ondergraaft de kwaliteit van ons product.”
Meer in het nieuwste magazine van PUB. Heeft u trouwens al een abonnement op PUB? Dan mist u voortaan geen enkel interessant interview...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]