The Good Report bekroont groenste jongens

Awards / News / Sustainability

ACT Responsible en WARC hebben samen de meest duurzame- en milieuvriendelijke reclamecampagnes, reclamemakers en merken verkozen. De ranking kreeg naar goede gewoonte de naam ‘The Good Report’ en wierp zijn licht op een totaal van 1266 campagnes, gemaakt door 748 bureaus voor maar liefst 1012 merken. Er werd onder meer gekeken naar gewonnen prijzen in eerdere ACT Responsible initiatieven (Care AwardsGreat Ads for Good,...) en aanwezigheid in het WARC Creative 100-klassement.

De 5 beste campagnes

1/ Pay it forward, FCB Inferno London, The Big Issue & Monzo Bank
2/ Elsa, Altmann + Pacreau Paris, Association Petits Princes
3/ Unsafe Buildings in the Spotlight, Anomaly London, Grenfell United
4/ Project Understood, FCB Canada, Google AI / Canadian Down Syndrome Society
5/ The Gun Violence History Book, FCB Chicago, Illinois Council Against Handgun Violence

De 5 beste reclamebureaus

1/ Anomaly London
2/ FCB Inferno London
3/ Altmann + Pacreau
4/ Wings The Agency
5/ FCB Canada

De 5 beste netwerken

1/ FCB
2/ BBDO Worldwide
3/ Ogilvy
4/ McCann Worldgroup
5/ Havas

De 5 beste adverteerders

1/ Sea Shepherd Conservation Society
2/ The Big Issue & Monzo Bank
3/ Association Petits Princes
4/ WWF
5/ Grenfell United

Alle campagnes die werden opgenomen in The Good Report vindt u hier.