ACT Responsible en WARC hebben samen de meest duurzame- en milieuvriendelijke reclamecampagnes, reclamemakers en merken verkozen. De ranking kreeg naar goede gewoonte de naam ‘The Good Report’ en wierp zijn licht op een totaal van 1266 campagnes, gemaakt door 748 bureaus voor maar liefst 1012 merken. Er werd onder meer gekeken naar gewonnen prijzen in eerdere ACT Responsible initiatieven (Care Awards, Great Ads for Good,...) en aanwezigheid in het WARC Creative 100-klassement.
De 5 beste campagnes
1/ Pay it forward, FCB Inferno London, The Big Issue & Monzo Bank
2/ Elsa, Altmann + Pacreau Paris, Association Petits Princes
3/ Unsafe Buildings in the Spotlight, Anomaly London, Grenfell United
4/ Project Understood, FCB Canada, Google AI / Canadian Down Syndrome Society
5/ The Gun Violence History Book, FCB Chicago, Illinois Council Against Handgun Violence
De 5 beste reclamebureaus
1/ Anomaly London
2/ FCB Inferno London
3/ Altmann + Pacreau
4/ Wings The Agency
5/ FCB Canada
De 5 beste netwerken
1/ FCB
2/ BBDO Worldwide
3/ Ogilvy
4/ McCann Worldgroup
5/ Havas
De 5 beste adverteerders
1/ Sea Shepherd Conservation Society
2/ The Big Issue & Monzo Bank
3/ Association Petits Princes
4/ WWF
5/ Grenfell United
Alle campagnes die werden opgenomen in The Good Report vindt u hier.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]